Повернення товару

УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Обмін та повернення Товару належної якості

Обмін (повернення) Товару належної якості (якщо Товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням) можливий протягом 14 днів з моменту отримання Товару при дотриманні всіх наступних умов:

  • Товар новий і не був у використанні;
  • збережений товарний вигляд і споживчі властивості Товару (не ушкоджена упаковка, залишилися в незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, інструкції, гарантійний талон, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості);
  • збережений в належному стані (наявні всі реквізити) розрахунковий документ (квитанція, товарний чек), який підтверджує покупку даного Товару (відзнята з контрольної стрічки копія розрахункового документа та/або довідка з поліції чи банка та/або чек платіжного терміналу та/або смс- повідомлення про зняття коштів та/або показання свідків не є розрахунковими документами у розумінні чинного законодавства);
  • Товар не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»).

Якщо Покупець виявив бажання обміняти Товар і на момент обміну аналогічний товар відсутній, Покупець має право:

  • Здійснити обмін Товару при надходженні аналогічного товару в продаж, про що Продавець повідомить Покупця, який побажав обміняти товар;
  • Придбати інший товар з наявного в наявності асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
  • Повернути Товар і отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару на день його продажу (грошові кошти повертаються Покупцю не пізніше семи днів з дня повернення Товару).

Для оформлення заявки на обмін або повернення товару Покупець заповнює форму Заяви про обмін/повернення товару належної якості і відправляє скан копію заповненої заяви, скан/фото чека про оплату та виписку за реквізитами з банку (електронну форму або скан оригіналу з банку) на електронну пошту enquiry@pico.com.ua.  Оригінал заповненої Заяви про обмін/повернення необхідно відправити за адресою: м. Київ, вул. Глибочицька, 40-Р.

Обмін і повернення Товару здійснюється в офісі Продавця або через службу доставки (кур’єрську службу) Нова пошта за рахунок ініціатора.

Повернення Покупцю грошових коштів здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Обмін та повернення Товару НЕналежної якості

Повернення (обмін) товару НЕналежної якості можливе при виявленні Покупцем в Товарі недоліку або істотного недоліку. Виявлений недолік не повинен бути наслідком неправильного використання або зберігання Покупцем Товару. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявлених в описі на Сайті, не є ознакою Товару НЕналежної якості.

Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець має право протягом гарантійного терміну заявити претензію про якість товару та обміняти Товар на аналогічний або схожий належної якості або повернути Товар.

Для повернення (обміну) Товару НЕналежної якості Покупець звертається до Продавця із Заявою про повернення/обмін товару неналежної якості, в якій зазнає свої претензії до якості Товару. Заявка на повернення/обмін Товару оформлюється у порядку, передбаченому п.п. 8.1.3. цього Договору.

Для прийняття рішення Продавцем про задоволення або відмову у задоволенні Заяви про повернення/обмін товару, Покупець має відправити Товар Продавцю через службу доставки (кур’єрську службу) Нова пошта або передати Товар безпосередньо в офісі Продавця. Розгляд претензії Покупця займає від 1 до 14 днів.

Вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо Продавець на підставі експертного висновку доведе, що дефекти Товару виникли в результаті порушення Покупцем правил використання Товару, або умов його зберігання, або умов повернення.

У разі задоволення вимоги Покупця про обмін Товару, Покупцю надсилається (надається) аналогічний або схожий (за бажанням Покупця) Товар належної якості.  Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, Покупець має права, зазначені у п.п. 8.1.2. цього Договору.

У разі задоволення вимоги Покупця про повернення Товару, Продавець повертає грошові кошти Покупцю відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».